1UP: Az nagyszerű játék volt.
Urquhart: De még mennyire! Tudod, mindhárom játék, amit a Blizzard az IPLY számára készített el - The Lost Vikings, Rock'n Roll Racing, Blackthrone - egyaránt nagyszerű játék volt. De egyik sem hozott túl sokat az IPLY-nek, és azt hiszem ez meglehetősen rossz dolog volt, mert - véleményem szerint - a The Lost Viking valahogy képes volt megfelelni mindenki igényeinek. Úgy láttam, ez az a játék, ami még a női játékosok érdeklődését is felkeltette.
Nos bárhogy is volt, 1996-ban a Black Isle Studiohoz kerültem (ez volt IPLY belső fejlesztője). Tavaly áprilisban léptem ki onnan, megkezdtük a munkát az Obsidian-nal, szerződést kötöttünk a LucasArts-al augusztusban, aztán most júniusban az Atarival. Most éppen itt tartunk.
Forrás:
A sztori szerint a Tuul bolygón járunk és az atlétatrikós macho főszereplőt apja, Vlaros király azért küldi ide, hogy a planétát Sarlac és gonosz szörnyeinek uralma alól megszabadítsa – shotgunnal a kezében. A Blizzard itt is kitűnően koppintotta le a korábbi platform klasszikusok elemeit, de tényleg nem tettek semmit hozzá a korábbi recepthez és bár a játékmenet egész élvezetes volt, a kicsit elavult grafika és a már akkoriban is divatjamúlt oldalnézetes platformer játékmenet nem igazán lopta be magát a játékosok és a kritikusok szívébe.
Utolsó kommentek