SNES FAN CLUB

Ez az odal a Super Nintendo Enteriament System (SNES) játékkokkal foglalkozik.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • WildFire3: nem tudom hogy várod-e még a kommenteket..most találtam a honlapodra, és támogatni szeretnélek(hab... (2013.04.21. 18:29) Ebből elég
  • ATESZ 13: Már megvan mi volt a probléma.Az, hogy Operát és nem Explolert használok. (2008.04.29. 19:49) Hogy miért is csinálom ezt?
  • Spoock: Linkeket, hivatkozásokat két féle képpen rakhatsz a bejegyzésbe: vagy magát a hivatkozni kívát old... (2008.04.27. 00:12) Hogy miért is csinálom ezt?
  • doomer: Hmm...Én ha unatkozom akkor snes emulátoron doom-ot vagy wolfensteint játszok.:D (2008.04.26. 13:18) Hogy miért is csinálom ezt?
  • ATESZ 13: Szia Spoock, voltam már a segítség blogon, de nincs szövegserkesztő menüm.Nemtudod miért? (2008.04.26. 09:02) Hogy miért is csinálom ezt?
  • Utolsó 20

1993-Rock n' Roll Racing

2008.04.26. 14:05 | ATESZ 13 | Szólj hozzá!

Lehet h értelmetlen,mert fordítóprogramot használtam hozzá....

Jellemzők
Öt helyszín, 10 követi mindegyiket
Három nehézség szint
Öt jármű
Két játékosnak nyújtott összekötőkábeltámogatás

Rock and roll Racing egy futurisztikus harci környezetbe tesz játékosokat az, hogy az egyetlen követelmény hol van, nem jön utolsó helyre. A kihívásnak négy járműves versenyeken kell átküzdenie magát és be kell jönnie elseje, másodika, vagy harmadika keresztül bármennyi necessary...clean vezetést vagy gonosz támadásokat gondol. Mindegyik győzelem (és szemben levő rombolás) játékosokat kerít hálóba pontok és pénz. A készpénzt arra használhatják, hogy erőteljesebb fegyverekkel fejlessze a járműveket, boosts...or vásárlást gyorsítson fel, és páncélozza őt mindent egybevéve járműveket múl felül. A keresett pontokat arra használják, hogy vegyék az utadat a magasabb, kihívóbb osztályokba, és végül a másik bolygókon levő különböző pályákra. Annak az egészét, hogy ez tettet hajszol, kísérik egy engedélyezett, klasszikus sziklafilmzene Black Sabbathből, George Thorogood, Steppenwolf, Deep Purple, és természetesen Henry Mancini a fickó által Peter Gunn theme...with kommentár ki népszerűsített ismétlődő bejelentő autóbemutatóknál: Larry Super Mouth Huffman.

Rock n Roll Racing nem eredeti versenyző semmilyen eszközök által, de ez egy olyan kút, amit összeraktak, hihetetlen mennyiségű energiával tervez, mindkettő a tettében és a filmzenéjében az nehéz nem élvezni a játékot. , Bár a játék nehézsége útnak indul mint egy cakewalk*, megpróbálni verni a számítógépbúgásokat a későbbi szintekben bámulatosan élénkké és kihívóvá válik, mióta ők teljesen könyörtelenek harsogó a fegyverzetükön kívül.

A kikötő, amit lehúzott Mass Media, (ugyanaz a csapat az működött The Lost Vikingsen és jelenleg Blizzardön való fejlesztésben van harmadik GBA kikötő: Blackthorne), van rendkívül a Super NES verzióhoz közel. A Game Boy Advance verzió a konzoljátékként használja ugyanazokat a járműmanókat és pályacsempekészleteket miközben fényesíti őket, fent és növekvő a képernyő kissé ellentétben áll hogy kárpótoljon a sötétebb LCD képernyőért. A filmzenét szintén pontosan lefordítják miközben jellemzi ugyanaz a rúgás-segg, hangszeres verziók az hangol miközben csak a SNES képességet szalasztja el, hogy felajánljanak még egy kevés visszhangot az audiónak. Semmi nem változott a játéktervről; a GBA verziót ráadásul jellemzi két résztvevős versenyzés azon keresztül a kapcsolaton keresztül, amit cable...which jobban működtet, mint a SNESnek a konzolverzió óta fel kellett osztania a képernyőt hogy húzódjon el, az multiplayer. A pálya nézete kicsit korlátozóbb a GBán mint ez a kéziszámítógépról szóló kisebb határozat miatt a konzolverzión volt, de a kikötő programozója volt, akiket egy olyan okos fényképezőgépbe, ami képernyőn tartja az autót az első foltban, tettek.

Az irányításokat csökkenteni kellett a GBának több négyet korlátoz-alaprajzot gombol be, és egy ügyben a vezérlőváltozás ráronthat egy kockázatos balesetre: az r gomb megosztja az éles kanyar mindkettőjét, amit a funkció és a hatalom is vádol, funkció. Ha te közepén vagy a fordulás miközben tartasz, lenti az r gomb el fogja érni, hogy a jármű többet éles kanyarokat vegyen quickly...but ha az D-írótömb van miközben, ez aktiválni fog vagy a lökést, vagy az ugrást attól függően, hogy mit szereltek fel a járműre. Annyira, ha ütöttél az r gomb a kanyar előtt egy hatalom-csúszással számolva ez aktiválhatna egy véletlen leap...rightot a pálya éle mellett. Hoppá.

, Bár a játék a Super NES játéknak ugyanazon a pontos tervén alapul, a GBA játék megrúgja az eredeti jelszavát tölténnyel spórol kint EEPROM és rekordok a haladás mindegyik verseny után. Bizonyos oknál fogva, bár, ezt a jellemzőt dobták half-assedly; játékosoknak van hat különböző nyílásuk hogy mentsék meg a rock and rolljukat, Racing karrier, amit a játék kezdetén választottak. De a nyílás nem lehet named...instead, egy használt nyílást egyszerűen DATAKÉNT felvesznek, úgyhogy neked éppen emlékezned kell majd melyik DATA nyílás tied spórol játék van. És ez szerencsétlen az, a GBA játékrekordok óta töltény, Mass Media nem találta fontosnak azt hogy pályaidőket vegyen fel. Ez annak egy általános jellegzetessége, hogy ma játékokat hajszol, és bár az eredeti SNES játéknak nem volt egy versenyórája, a GBA verziónak mennie kellett volna egy lépéses további és hozzátartozó ez.

Záró megjegyzések
Bár ez a konzolversenyző majdnem egy évtized öreg, a terve még mindig egy klasszikus. Mass Media a Super NESről bent maradt mindenben és felüdítette azt a GBán, SAN jelszavon, spórol. A játék néz, hangzik és majdnem pontosan játszik mint a versenyző a SNESen, és a legtöbb ügyben az az, hogy mit kedvelünk. A játék hihetetlenül mókás és kihívó, de az, hogy csak a GBA csapat ment-e egy lépéses további és felvett a legjobb idők mindegyik pályán...

Itt gyakorolhatsz...

 

 

 

Itt letöltheted

A bejegyzés trackback címe:

https://snesfan.blog.hu/api/trackback/id/tr56443113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása